Sunday 24 February 2008

如何在5分鐘内鑒別對方會否和你合拍?

合拍不合拍,要在5分鐘内鑒別出來,有難度吧?
Z小姐的高招是:看對方的ipod裡面,播的最多的前十位歌曲。
一旦有出現s.h.e.的,一律歸為「沒有可能」,而且是完全沒有可能那類。
說的極是,假設哪天一起相約去唱k,結果你聽到的走調歌聲不特止,還要忍受派臺歌的二度強姦耳朵,這,你頂得順嗎?
又或許問一下對方喜歡讀什麽書?
平日愛好都是什麽?
我某日聽到辦公室兩個已經不年輕的「靚妹」談起去看justin txxxxxlake的演唱會那種興奮的語調,就覺得,玩無可玩了。
品位這樣東西,很個人的,無所謂好壞。
我們也只是尋求相投志好的人做朋友一起玩樂而已,無謂認真啦。
但是,遇到一個和自己喜好大相徑庭的人,有時候,是有點難頂的。
還有就是看戲了。
我看戲純粹爲了消磨時間,但是有個大原則——不看荷里活的blockbuster。
但是偏偏有人就是喜歡blockbuster!哪裡有新上畫,他/她就趕去哪裡。
内容逃不過科幻、愛情、喜劇之類。
有一日,某朋友借了《聖女貞德》回家同flatmate一起煲碟。
結果是,電影看完了,她flatmate長嘆了一口氣,說,「妖!個女人都幾黐缐,打仗打咗咁耐……」
朋友停頓了一下,以後都再也沒有相邀一同去看戲了。
我現在很怕年齡相仿的人告訴我,她/他的偶像是周X倫,或者,她/他最喜歡看《欲望都市》。

5 comments:

lu said...

是的.在認識博友之前,經常嗟嘆為什麼我的朋友跟我喜歡的歌手/電影/活動都好像不一樣...(為什麼還會成為朋友呢?)

另,自從知道偶像的意思之後就再沒有用這個詞語.又,其實,從小到大都沒有坦白告訴過任何人,我喜歡的歌手/演員/明星是誰...因為怕被取笑.

不過,我喜歡周X倫呀. :P

SATC...免了.一集也沒看過.

mad dog said...

不過有時興趣呢家嘢又好難一樣. 我朋友圈中無乜人同我興趣好似. 似嘅當然好happy啦, 不過得幾個, 我會愛死佢囉!
認識多年嘅朋友, 無乜邊個會睇電影節, 跳舞, 同發花癲... :)

c.r said...

LU: 好耐以前,有一日,我係屋企睇周x倫嘅MV,我阿爸走過,話,“呃乜鬼呀,咁你都要睇?!”
之後,我冇再睇過/聽過了……

MD: 你就好啦,有HKIFF睇!勁多好嘢你睇呀~羡慕死我!

mad dog said...

NZ都應該勁多artsy嘢睇啦!

c.r said...

都okay嘅,有international film festival喇,french film festival喇, italian film festival,irish film festival, chinese film festival……查實勁多,但係全部向akl先有,欸~而且,akl嘅戲院,戲都多啲嘅……
我以前仲係auckland film society member添,睇咗唔少好random又完全不明白嘅戲。XD