Sunday 30 May 2010

你的怒氣……有緩和嗎?

其實,絕大多數情況下,我們不會在街上看到他們。
即使被你這麼好運氣撞見他們,也是「對面相見不相識」啊。
所以,其實對我來說,高官,無非不就是行駛在馬路上的AM車裡那些一年四季都可以穿著高貴定制西裝的人。
當然,你們願意走出AM車,走到大街上,還煞有介事地穿上了大會精心籌備,派發給你們的馬球衫,真是跨出了重大一步。
就請懷著開派對的心情來做完這件苦差吧!

p.s. 傳媒大哥大姐,可以以後不要再用「高官放下身段」這種極度過氣的字眼了嗎?
實情是,他們從AM車上走下來也不過是工作需要。
和我們大家都一樣,無所謂放不放下身段的。
不願意,不要做好了。
阿爺拍手還來不及。

此文後小記之。

19 comments:

g said...

"高官高高在上"..太言重囉,十足草根百姓搵野發洩時的起首語.....嘿嘿嘿。

最好,就係民智提高,以事論事,大家對大家不卑不亢,就夠啦。

c.r said...

未見過高官,如果真係响街度有高官俾張傳單我,我實唔識反應……講埋國語都有可能!

g said...

高官show 又真係好無聊既...

(但老實說,對於那位吳美蘭老師,我都麻麻地鍾意,論據無point,無elaboration, 人云亦云,口號式,咁叫"不畏強權"、 "獨立思考"? 噴飯。 喂,大佬,唔係反政府就叫一定型先得架。都唔知乜叉咁值得傳媒頌揚。講完。)

c.r said...

都算有創意啦,學埋日本人係車度廣播拉票咁。XDDD

(BPS嗰個老師呀?)

g said...

yes.....

c.r said...

咁人哋官校老師,有啲反叛精神,所以咪零舍唔同囉。
如果換咗係我去BPS門口舉牌,冇人睬我架。

g said...

車,乜都係睇內容和論點,冇奶油因為你係公僕依家都走出黎反政府所以零舍"難得",咁就加你分..尤其她將516唔投票==>冇盡"公民責任" --> "教壞細路" -->2017選特首幾樣野九唔搭八拉埋一齊講(well 典型民主派論調),咁就顯得logic 混亂囉。尤其,她是一名讀過書的通識科老師! 大家expect 她能帶出一點點深度討論,能看到問題一些癥結,這才不枉廢(這在鎂光燈下轉播全港)的發問機會。而家,維園亞嬸~

講完

c.r said...

咁,個分係加俾佢夠guts嘅,我估。

讀過書又未必邏輯唔混亂,你睇下我啦,我夠算讀過兩年書,不過講到邏輯就……@.@

不過你講嘅都係有道理嘅~

g said...

哈,i know u don't agree with me deep inside.. i know i am a bit different from others on this issue. many simply support her, but my immediate gut feeling is, i don't find resonance in her saying.

logic is important..it is how we analyse social issues in a correct frame, without being misled by others. it is the fundamental..

anyway, 離題又無情情長氣了。講完。

c.r said...

我同意與否不影響我覺得你講的對。

我的觀點是:這位老師是否有邏輯不重要,重要的是,她敢於表達不同意見。這是表達有邏輯的意見的第一步。沒有勇氣站出來,也沒用,對不對?

至於有無邏輯,我倒是不十分清楚。

只想起梁公號召,我們要的不是“國學熱”而是“邏輯熱”。XDDD

g said...

:D

(well well.. 我語氣係咁架啦..有時對一些事很唔同意,就會用一些很倔的語氣帶出,目的只係(繼續借題)"雄辯"我的觀點...哈,所以唔駛理我得架啦..)

g said...

梁公.. 噢,昨日剛在中央圖書館聽完他一演講,由城市化、貧民 slum (唔識打)論至富士康。

可能被潛而物化未定(搔搔頭~)

結尾有一個給媽媽帶著的唐氐綜合症小朋友,要求他在書上簽名,但很攪笑,她要梁畫個"廚房",有爐、雪櫃等等..臨尾合照,她在梁身後整"牛角".. XD

c.r said...

哈哈哈,不知道梁公的畫工如何?
有沒有畫得很像啊?

至於那位老師嘛,我們對問題的切入點不同,只不過是正反兩方來看問題。各有觀點才好啊,無需統一口徑的。:D

g said...

冇啊,睇唔到,因為有一(小)群人圍著。

那小女孩攬住梁的頭合照,然後話"好拮啊",因為梁鏟青。

c.r said...

awwwww, too cute!
你有冇要埋簽名呀,影下相呀咁?

g said...

冇啊,我唔慣/多識影相,所以,我用文字將它記下來。

當然,會上實有人影相。

她還對他說﹕你好靚仔呀。梁懶洋洋的回應說﹕是嗎? 你媽媽也不會這樣說~

小女孩很乖,整個座談會都安安靜靜的。

c.r said...

哈哈哈,好好笑。
個小朋友很錯愕吧?
這麼小就可以去座談會?

對了,座談會主題是什麽啊?

g said...

本身介紹咁寫 ...

http://www.hkpl.gov.hk/tc_chi/ext_act/ext_act_ra/ext_act_ra_hkplrc/files/MTA10_Series3.pdf

但實際由世博主題、歐洲城市興起及當時的真象、中國城鄉差異、連結至近來富士康事件...

c.r said...

聽上去很好玩的演講! :)
學到不少東西吧?

link