Saturday 29 May 2010

sans titre

我的那個朋友雖然生活壓力大,
但是他還有朋友和家庭,
在他的二十公里遠的地方,
絕大部分的年輕打工者,
他們的家庭都在幾千公里外,
而且家庭也未必溫暖,
你賺了多少錢是往往是中國家庭衡量一個小孩在這個世界上價值的唯一標準


青春》韓寒
讓我覺得可悲的,並不是孤獨和勞苦。
而是到頭來,人生,在你覺得世界上對你最重要的人眼中,只不過是銀行帳戶上的一串零。
一切頓時變成了一場充滿銅臭的惡俗。

8 comments:

g said...

the worse thing should be there is no one in the world u connect to..sweat & tears shed..for the sake of no one..

chinese tend to be practical/pragmatic, but i don't believe that in the eyes of chinese parents, $$ prevails everything...that's an overstatement......

c.r said...

只是簡單粗暴地概括一下吧。
但我時時覺得很多人是這樣的。

我也覺得沒有朋友和家人,才是淒涼。
欸~

g said...

欸~

見步行步。最好在六十七歲(預計退休後兩年玩盡了旅行過了錢fing乾了)安祥地在夢中去了。但到時應該冇人發現兼收屍。但去了,冇感覺,who care?

欸~

c.r said...

嘩~67,咁precise添呀!
我呢,就覺得2012之前要使多啲錢,(唔好fing乾,以防萬一)咁如果2012死咗都無憾。

XDDDDD

g said...

最好係我父母去了的第二日添;
最好係我皮未皺、還未淪落到被叫阿嬸/auntie添;

嘿嘿嘿。

c.r said...

今日我去人哋屋企bbq,有人帶咗佢3個bb嚟,跟住叫個大仔叫人。
人哋小朋友仲未開口,我即刻話,"叫姐姐好了,唔使叫auntie嘅~"
XDDD

g said...

叫我 auntie ,同佢死過! 實鬧爆佢媽咪。豈有此理~

c.r said...

:D
有人中意俾人叫auntie嘅,我就覺得唔好客氣,叫姐姐得嘅啦,或者直接叫我嘅名都okay。