Sunday 13 April 2008

如果我是男人

人來瘋,我又要玩!
如果我是男人。
1. 嘩~ 一定會多穿背心,不擔心胳肋底的「 叢林 」,也不介意鋼缐般的腿毛,踢著人字拖大搖大擺。
2. 一定會多運動,比如網球,騎馬。
3. 或許會大學選修原子物理,或者數學。
4. 一定家中配備3部以上電腦。(不要問我爲什麽,我現在是男人。)
5. 一定會很沉默,但不是扮cool。
6. 會讀書,也會經常看非主流電影。
7. 會學煮飯。
8. 聽搖滾和巴哈。
9. 不飛車。
10. 會讀報紙的體育版和財經版。
11. 獨自徒步旅行。

8 comments:

mad dog said...

你宜家有無學煮飯吖咁??? 點解係男人反而要? ha!

c.r said...

我識得少少,但係基本唔可以算識煮飯。
如果我係男人,要學呀~唔係點溝到女啫~ XD

mad dog said...

ha, 男人識煮飯反而易溝女? 最緊要口甜舌滑就真. :)

c.r said...

咁又係。
但係間中肯落廚房煮嘢俾我食我都已經好感動。哈哈哈。

ClubEddy said...

>一定家中配備3部以上電腦。(不要問我爲什麽,我現在是男人。)

這句真能道出男人的特性 :-p

另,為何祇讓Google Blogspot的用戶留言呢?給OpenID留言,會更好哦

c.r said...

Eddy: thanks for visiting!
我唔識點整噃……
>.<

Anonymous said...

回cr網主小姐:

Login到www.blogger.com,按入自己的blog setting,

按"Settings">"Comments"頁面,
看到"Who Can Comment?"

選擇Anyone可以讓所有人留言
選擇Registered Users可以讓有登記某些服務的人留言

:)

c.r said...

多謝!多謝!!