Sunday 1 March 2009

電 話

話説我們公司是不會派bb的,z小姐是公務員,自然也不會。
可是我們日想夜想,很恨有個bold。
每天幾乎都要在家呻一次,「誒~好恨買個bold呀!嗱!不如你去買一個囉?你買我就買!」
結果z小姐男友可能聽我們如此無聊的對話過多,所以不知不覺出現幻覺。
z小姐說,c先生晚上發了一個關於bb的夢。
内容是,他爲了要給z小姐弄一個bold去了v記電訊公司打劫,並殺了一個人。
講起來特別好笑,c先生自己也說,「係囉,咩事啫,打劫vo**fone,仲隊死咗條友,淨係為咗一部bb! 」
我喪笑完一輪覺得其實z小姐才是執到寳那個。

4 comments:

顧小鶴 said...

我才是為了個bb差點手刃xx咯。話說v***fone的service跟te***ome相比過猶不及,一個bb,order了3個禮拜愣是沒有貨,使唔使啊?!有貨了又delivery不到,delivery到了sim card又不working。我真的好想殺人啊!為什么要這樣對我呢,我只不過幫公司做事咋!!!
I hate technology!

c.r said...

你order嘅係咪storm?未launch架!(頂!rolling eyes)。

點解唔肯deliver啫?又唔係住响tauranga...

顧小鶴 said...

因為要deliver down to Christchurch....但又唔係唔收錢渦,總之一個字--男女男!!!

c.r said...

...乜你哋公司响chch有branch咩?