Wednesday 18 March 2009

中學生活問卷

來自:讀食Justin

[x] 被罰留堂
[ ] 上堂被收電話
[ ] 被人踢出校
[x] 被發現食香口膠(老師經常還要說,Cxxx,你爲甚麽又在嚼香口膠!)
[x] 比人捉到出貓 (全班都有啦,仲爭我一個咩!)
Total: 3

[ ] 遲到超過5次
[ ] 冇做功課超過5次
[ ] 遲交project 3次
[ ] 因為想唔返而唔返學
[x] 笑得太大聲被人趕出課室 (除此之外,還因爲吃東西被趕出過課室……)
Total: 1

[ ] 要媽/爸由學校接返屋企
[ ] 上堂send message
[x] 上堂傳紙仔 (還被老師看到……)
[x] 喺課室將野飛尼飛去
[x] 笑老師
Total: 3

[ ] 禁消防嗰個警報器
[ ] 上電腦堂上Myspace , Facebook , Xanga等等既網站
[ ] 喺返學時間影相
[x] 返學時間打電話比人
[x] 上堂聽歌 (以爲自己很隱蔽把耳機的線從衣服下面穿過去,從袖口出來,然後假裝托住頭聽)
Total: 2

[ ] 用野掟老師
[ ] 冇老師批准下離開課室
[x] 唔跟校規規定既衣著 (因此,經常被主任訓話……)
[x] 小測唔合格
[x] 上堂食野
Total: 3

[ ] 學校打電話比家長
[ ] 因為行為表現差而冇得去學校既旅行
[x] 冇帶野返學
[ ] 比人罰留堂但冇去
[x] 當老師冇留意時向佢舉中指
[ ] 上堂大聲爆粗比老師聽到
Total: 2

[x] 冒簽 (自己不會,但因爲我草書寫得好,同學經常請我冒簽,做過很多次x總裁」)
[x] 上堂瞓覺
[x] 咀咒老師
[x] 抄功課
Total: 4

括號內的藍色字是我寫的。

18×4=72(有人說要乘3,不知誰才是真,即使是乘3,也有54)

***

即係點?毀了72%的少年時代?

嘩~竟然有72%!

可是我覺得我的少年時代過得很幸福快樂呀~

如果時間有得倒轉,我寧願回去多讀幾年中學。

可以像野狗一樣瘋狂地在田野上奔跑。

No comments: