Friday 26 February 2010

關於美女

有人問蔡生:「你節目中有很多美女,會不會心動?」
蔡生這樣答:「開雜貨店的人,不會把每一顆糖果都打開包裝紙來試的。」

8 comments:

lu said...

有logical flaw喎.

心動就等於要有甚麼行動麼.而且不用每一顆糖果都去試呀.

我就有看到報販整天都在看不同的報紙雜誌(連爛雜誌是否都看就不知道了.)

c.r said...

哈哈哈。
我爸就反對我開水果檔,因為他覺得我還沒有賣出去,已經自己吃完了……
@。@

g said...

蔡生駛乜心動丫,佢已經郁左手啦。之前睇過飲食節目,見佢攬D女的腰,攬得幾自然!

靚女..我好鍾意睇喎..俊男就真係冇乜興趣.. how abt this Olivia P from Sart http://thesartorialist.blogspot.com/

c.r said...

呢個olivia又確係好靚嘅。
俊男~只可意會,不可言傳。
今天去花店買花,走出花店的時候,有某俊男剛要入來,對我點頭一笑。
啊~好帅~XD
(有人發病了,大家諒解)

g said...

那按你意會所得,因乜事會向你點頭一笑呢? (expat or chinese boy? Again, i feel fuzzy of where u are now)

相遇地點係花店,好浪漫喲,你不如試下下次撞唔撞佢丫, haha

lu said...

羊國人大都會跟陌生人微笑呀.

這是今天(哦,是昨天了)的bonus XDDDD

g said...

我唔信..那男仔一定有些特別,令你心神蕩漾(!)....XD

c.r said...

XD
g:係鬼嚟嘅。因為一條街有兩間花舖,仲係相隔好近。我係第一間揀嘅時候撞到佢,去到第二間,買完走人,佢都過咗嚟揀喎,咁咪覺得好好笑囉。咁咪大家心照咁點頭微笑囉。

lu:對!絕對是昨天的bonus. :D