Wednesday 31 March 2010

5年前



轉眼拿第一張砂紙5年了,仍舊一事無成。
早知如此,不如當初做點別的。
但我不後悔:
不讀書,又怎麼知道,讀書,原來是沒用的呢!

12 comments:

RandomCoil said...

就係冇用先去讀,因為咁樣先過癮!

我係人辦!

c.r said...

LOL.你讀的那些太高級了。我永遠不會明的了。:D

RandomCoil said...

明唔明冇所為...

就係冇用先過癮!

「無所為而為之」嘛!(是很啊Q!對!)

快D一齊過癮啦! (所以咪要「終身學習」囉!) :P

c.r said...

所以咪好應該係辭工,返學校。
學埋啲地理呀,法文呀,諸如此類啲唔等使嘅嘢囉!
不過我時時諗自己係咪攞嚟賤,係都要迫自己考埋啲證書。
因為實在好intensive。@.@

RandomCoil said...

咁就要睇下点解你要考證書...

推動你勤力D?

c.r said...

我諗係啩,如果冇考試,我就冇壓力囉。XD
不過啲作文,同口試確又係變態啲。
日日係度糾纏啲社會民生嘅問題。。。
嘔血……

RandomCoil said...

就係日日係度糾纏...先過癮!

(突然覺得咁講發亦適用於婚姻)

c.r said...

LOL.係?
個邏輯係邊度呢?

係呀,日日諗埋啲點解生bb對媽咪嘅影響要大啲,點解國家需要推遲退休年齡,點解我哋需要更加環保,點解唔應該亂斬樹……!的確過癮!:D

RandomCoil said...

復雜簡單化:入得去都如難走得x (唔識寫... sorry)

c.r said...

走得甩?
(you're too funny!)

RandomCoil said...

Yes yes yes... 就係唔識寫個「甩」字...

c.r said...

甩, lat。:D
你係咪手寫板架?