Wednesday 17 March 2010

一些新,一些舊

一樣借來之物,一抹藍。


龐然活物,巨型如我。
用來予你做那傳統藍手絹之用途。
只願你有甜蜜的一世。

10 comments:

everyone pretend to be normal said...

謝謝CR,親愛的藍手絹

g said...

醒神...

c.r said...

dude you made it sound so gay. XD

g: thanks :)

lu said...

hot!

g said...

加多個字﹕
索呀... 我唔敢著得咁有女人味..

c.r said...

lu: thanks (blush)

g: 我係被迫嘅!你知我走開“型”路線嘅嘛。
突然要我著成咁,如果唔係為咗去飲,我梗係唔會!

g said...

哦..呢件就係你上次所講要上台既飲衫..
(係囉,我都覺得呢件的style同你平時好似有些不同..)

很成熟呢,不過你有一雙美腿..唔緊要。上面個頭點set+ 點化粧呀?

c.r said...

冇諗過個頭同個粧,不過我短頭髮,所以應該冇乜搞作……除非整個wigs,天氣熱,如果唔係我就戴嗰個熊貓帽了。XD

JLS said...

模特兒的身型啊 :)

期待看妳"型"的配搭 ^.^

c.r said...

JLS:啊~謬贊謬贊。
其實我的頭不成比例的大 @.@
所以……